G.E.N.G

nuffnang

Thursday, October 27, 2011

baby saya sakit...sob3x

baby saya tgh sakit...
x tipu... tenat da sekarang ni...
nak anta masuk hospital dapatkan rawatan kosnya tinggi sangat...
saya x mampu untuk tanggung kos tu...
mahal sangat...

duit saya ada skrg ni x cukup lagi untuk anta baby saya pegi jumpe doktor...
xtaw la bila baru cukup duit nk rawat baby...
entah sempat ke x pun x taw la...
saya sedey sangat...
baby saya sempat tinggal ngn saya 3 taon setengah je...
sekarang ni saya xtaw nak wat camne lagi...

baby sakit mcm kena serangan jantung je...
masa tu baby tgh tolong saya siapkan assignment...
last assignment yang tinggal masa tu...
baby da tolong siapkan...

hepi sangat sebab da bebas dari cengkaman assignment...
baby bertungkus lumus tolong saya siapkan assignment..
x kira waktu saya kejut baby tetap bangun untuk tolong saya...
sebab tu saya sayang sangat baby....

tapi...
lepas siap je last assignment tu....
xtaw kenapa...
tiba-tiba baby pengsan macam orang kena serangan jantung...
saya gelabah sangat...

baby x penah sakit cmni pun...
selalunya baby la yang nyanyi sama-sama bila saya bosan...
baby la yang teman saya bila saya kena tinggal sorang2 kat rumah...
saya x boleh sehari berenggang dengan baby...

baby tolong la cepat sihat...
seronok baby ada...
sebab baby sakit la saya x dpt nk update blog sgt...
admin sorg ag tu mmg jarang nk jenguk blog ni...
cian berhabuk bersawang blog ni kena tinggal lama ngat...

ni la baby mucuk kesayangan saya

cian baby mucuk saya ni sakit

 p/s : abah tolong la obatkan baby ni...

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com