G.E.N.G

nuffnang

Friday, July 6, 2012

surah al-fatihah dipermainkan oleh artis barat dalam lagu mereka

kenal Akon yg nyanyi lagu lonely tu? 
kenal Pitbull yg nyanyi lagu i know you want me tu? 
kenal T.I yg selalu rap ble nyanyi tu? 

 kalau korang x kenal mmg bagus sgt la... 
aku pun malas nak tepek gambar diaorg kat sini... 
aku dulu minat gak kat lagu diaorg ni sebab rentak dia sgt catchy & rancak... 
bab video klip mmg zero la... 
so 18sx sgt mostly tu... 

 beberapa hari yg lepas, aku ronda2 kat internet ni sebab bosan tahap melampau... 
then, aku terjumpa satu video yg memang menyentap jiwa aku sebagai seorang muslim... 

seriously, aku sangat terkejut, terkilan, marah, geram, sakit ati & pe saje la perasaan untuk menggambarkan betapa x sukanya aku terhadap video ni... 

 surah al-fatihah dipermainkan dalam lagu mereka!!!! 
langsung x menghormati sensitiviti agama... 
aku pun x tau nak describe camne lagi da... 
sama2lah kita boikot lagu2 mereka ni... 
sape2 yang ada lagu-lagu mereka ni dlm laptop tu, bawak2 la delete... 
bukan nak diskriminasi warna kulit tapi cara mereka memang sgt melampau... 
setiap agama mengajar penganut mereka supaya berbuat baik... 
korang tengok la sendiri video ni & renung-renungkanlah...


siap ada part 2 plak tu...gggrrrrr...

   

 by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com