G.E.N.G

nuffnang

Monday, January 23, 2012

kerana mimpi itu....lagi...

first of all, aku nak wish happy chinese new year bagi sape2 yg menyambutnya x kira di mana korang berada...
bagi yg tgh bercuti, selamat bercuti...


bila dapat je cuti, benda paling aku suka balas dendam ialah tido...
event parents aku sendiri pun cakap, anak2 dia yg dok hostel ni x kira lah hostel sekolah or universiti, asal balik je mesti balas dendam tido...
malam tido x la lewat sangat pn tp bila nak bangun sikit punya payah nak bangkit...
nama pn balas dendam tido kan...
sah-sah la nk tido puas-puas...

*ni mmg betul2 balas dendam tido...tido x kira di mana sahaja*
tapi kan, aku ni ada satu masalah ngn bab tido...
masalah susah tido tu mmg x dpt dinafikan la...
bila da bese tido lmbt
(ngadap keje la konon-kononnya...kdg2 tu men game je pun...) nak tido awal ni mmg sakit sket la...
tapi sekali aku dapat tido dgn nyenyaknya, selalu je aku dapat mimpi-mimpi indah...
*bukan wet dream ok...*

ada org cakap, besenya yg kita mimpi tu ada kaitan ngn apa yg kita da wat sebelum kita tido...
misalnya, sebelum tido korang rancak borak pasal kete...
tau-tau je korang mimpi dapat kete tu ke...excident ngn kete tu ke...ada org ajak korang naik kete tu ke...
tapi al-kisahnya mimpi aku ni x tau la pe kaitannya dengan perkara aku da wat sebelum tido...

untuk bakal-bakal guru, perkara paling mendebarkan ialah untuk tau ke mana dia akan di'posting'kan...
tapi aku ni ada baki lagi dua tahun study kat IPG...
so, benda ni sebenarnya x lah merisaukan aku sangat lagi pun...
aku cuma risaukan pointer aku yg macam yoyo ni je...

nak dijadikan cerita, malam sebelum tahun baru cina tu, aku dapat satu mimpi...
kalau mimpi tu menjadi satu kenyataan, aku confirm ramai yg akan cemburu dengan aku....hahahaha
*berlagak jer kan?*

sebab pe?
sebabnya aku mimpi aku dapat tau tempat aku akan di'posting'kan...
kat mana?
sebuah sekolah jenis kebangsaan cina kat negeri sembilan...

cambest je mimpi tu...
hahahaha...
bila pikir-pikir balik, aku mmg pernah terpikir utk isi negeri sembilan utk di'posting'kan...
tapi tu da lama aku pikir...
tang sekolah cina tu, mungkin sebab skrg tgh cuti tahun baru cina...
*pandai-pandai je aku wat perkaitan sendiri...*

hepi holidays u olls!!!
hahahaha....
^__^

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com