G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, September 16, 2014

20 facts about miss S

lately sangat super duper busy dengan aktiviti kat sekolah...
kerusi aku kat bilik guru tu x sempat panas aku duduk je da dapat task baru...
hahaha..yg tu memang over..
al-maklumlah bila dok kat sekolah kecik ni...
memang orang nampak kita je la calon yang berkaki lebar a.k.a berkaliber...hewhewhew... 

*flip hair*

...................................

20 facts about miss S

1 - Miss S suka makan...jarang tolak kalau ada orang ajak makan...xde la jenis yg skali makan tu sampai penuh pinggan...tapi aku suka repeat makan...aku xkan makan banyak skaligus tapi aku akan ulang2 sampai aku puas ati...

2 - susah nak pujuk kalau merajuk...kalau xde skill memujuk yang mantap, maka misi memujuk aku akan gagal...huahuahua...fakta ni diperakui oleh ibu aku sendiri...

3 - ada 3 benda yang paling aku takut...kucing, tempat tinggi & tempat gelap...aku takut kucing sebab masa zaman kanak2 ribena dulu aku penah kena baham dgn kucing sampai aku cedera ringan...huahuahua...kira jadi kes trauma jugak la...tempat tinggi ni aku xtaw mana puncanya...takut tempat gelap ni akibat daripada selalu tengok cerita hantu @ seram barangkali...

4 - aku boleh pening kepala tengok darah orang lain...kalau aku injured ke hape, memang xde hal utk aku sapu sendiri ubat kat luka...tapi kalau orang lain yg injured, memang tiba2 je kepala rasa ringan & melayang-layang...

5 - sangat suka makanan yang berkuah...

6 - suka try resepi baru...da nama pun suka makan kan...so, kena la rajin menjinakkan diri kat dapur...

7 - aku cukup x suka makanan yang ditapau dalam polistrin...bukan nak men'demand' tapi tekak aku rasa macam telan plastik...

8 - aku akan cepat rasa lapar kalau berada dalam kereta...walhal sebelum bertolak tu da makan siap2...yang ni aku pun xtaw pe masalah penghadaman aku...

9 - favourite cartoon ever is NARUTO!!!!!

10 - suka gler kat faizal tahir...

11 - kaler feveret aku merah & oren...aku jugak suka kaler yg terang benderang...sangat anti dengan kaler2 yg nampak dull...hahahaha...

12 - suka buat keje gler selagi x salah di sisi undang-undang...panjat pagar ke...try makanan pelik2 ke...try water sliding ke...

13 - degil...kalau aku da kata aku nak, aku akan buat sampai aku dapat...kalau aku da kata x nak, memang goodbye la...

14 - agak panas baran...aku memang jenis cepat melenting tapi lately da belajar slow2 kurangkan panas baran...cukup2 la dengan panas kat malaysia ni...

15 - suara macam penah telan speaker ngn mikrofon...orang kata suara aku ni tinggi pitchnya...nak2 kalau tgh marah...mihmihmih...tapi aku x rasa pun suara aku ni kuat sgt...mungkin telinga aku da immune dengan suara sndri...

16 - aku ni sebenarnya jenis pemalu lagi penyegan...aku susah sket nak start conversation dgn orang lain...susah nak buka mulut tu serupa macam ada emas dalam mulut...takut sgt emas jatuh bergolek...tapi kalau kena dengan orang yang sekepala, memang hilang abes penyegan aku...

17 - kalau sedih je, suka feeling2 sensorang dengar lagu jiwang...

18 - aku suka menyakat orang...so, kalau nak prank sape2, memang xde hal ajak aku join skali...

19 - kalau makan ayam, paling tak suka bahagian dada ayam...rasa macam kunyah kertas...

20 -  aku suka buat decoration rumah...dulu penah ada cita-cita nak jadi interior designer sebab taksub tengok citer casa impian hos by eric leong...tagline dia 'cantik tak??'

sekian!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com