G.E.N.G

nuffnang

Monday, September 19, 2011

camping...again and again

baru-baru ni aku baru je balik dari camping unit beruniform yg bertempat di taman pertanian negeri sekayu, terengganu...
4 hari 3 malam aku kat sana...
setiap hari hujan kat sana...

mujurlah anak sungai tu x naik sampai ke tebing sebab khemah team aku btl2 atas tebing anak sungai...
tebing tu pn bukannya tinggi sgt...
dek kerana hujan yang terlalu lebat kat sana + dengan kepenatan dengan aktiviti & masak memasak, sudahnya gambar pun x sempat nk snap banyak-banyak...

satu scene semasa xtvt orientering (pandu arah)


khusyuk dengar ceramah tentang pertolongan cemas
unit PBSM yg jadi pembantu semasa ceramah pertolongan cemas

patah tgn pn bley senyum lagi +___+

ada gaya macam charlies angles x?

si gonggok besar yang menemani khemah zaharah...
nasib bek perasan masa da unpack utk balik

buluh da guna utk wat lemang raya...
so,kena wat model gajet ngn lidi sate & chopstick 

stok makanan yg bergelimpangan dek kerana hujan yg mencurah-curah

bawah ni plak gambar2 yg di'snap' sorang ahli team aku iaitu yuyue

team orientering aku termasuk ngn photographer gmbr ni

gambar curi masa bila ntah ni....huhuhu...

team orientering aku...
photographer pn join bergambar skali

muke seronok sebab da nak balik rumah masing-masing

nak tgk gambar lagi?


by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com