G.E.N.G

nuffnang

Thursday, December 6, 2012

dia kecewakan hati ini

yes...
aku memang kecewa...
kecewa yg teramat sgt...

sebelum ni selalu dtg rmh aku...
x kira siang @ malam...
selalu teman aku saat aku hepi @ sedih...
selalu menjadi tempat aku bercerita...
selalu membantu aku menyiapkan keje...
selalu berutus surat...

tapi...
sikit demi sedikit dia mula nak renggang dari aku...
aku cuba rapatkan kembali hubungan kami...
aku mengadu tentang hubungan kami yang semakin renggang...
tapi aduan aku itu seperti mengharap bulan jatuh ke riba...
dia hanya seperti memberikan janji-janji palsu semata-mata...

aku x suka dgn situasi kami yg semakin renggang ni...
aku xtaw pe silap aku da buat sampai semakin lama dia semakin renggang dgn aku...
hubungan kami dapat dipulihkan seperti dulu...
tp hanya sementara cuma...
dia kembali dgn sikapnya yg dulu...
aku ditinggalkan dgn seribu tanda tanya.....

kenapa TM?
kenapa kau putuskan line telefon kami?
x cukup dgn tu, kau putuskan wireless kami...
mujurlah masih boleh guna LAN...
tapi kenapa kau x merelakan hubungan aku dgn LAN???
kenapa kau pisahkan kami???

aku mengadu kau pisahkan kami...
tapi kau memberi jawapan masalah dalaman...
masalah urat2 saraf jawapan yg kau berikan...
namun...
surat yg kau titipkan cuma menuntut nafkah bulanan semata-mata...
aku kehilangan tempat bercerita...
aku juga terpaksa meninggalkan kekasih gelapku Adam Mukhriz demi merelakan dia bahagia bersama Ain Hawani...
aku cuma ingin melihat kebahagian mereka...

kenapa TM?
kenapa kau x membenarkan semua ini berlaku????
aku cuma berharap hubungan kita dpt kembali seperti dulu...

p/s : stress dgn masalah line oleh TM +___+

by : serangkai 1



No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com