G.E.N.G

nuffnang

Saturday, January 12, 2013

Jom pilih handphone guna rebat RM 200

mesti korang suma da tau yg dalam bajet 2013 ada diberikan rebat RM 200 bagi pembelian smartphone kan?
so, da isi belum borang permohonan rebat?
kalau belum isi lagi, blh isi kat sini ----> ISI BORANG REBAT RM 200 
nanti pilihlah sama ada link untuk yang da bekerja @ belajar..
server utk isi borang ni ditutup dari pukul 11 malam - 7 pagi utk tujuan update data...


kalau da isi borang, boleh teruskan langkah seterusnya...

jom pilih smartphone yang korang idam-idamkan...kekekeke
actually bukan sembarangan kedai @ outlet yg terlibat dengan program ni & x semua jenis hp gak yg ada kat setiap outlet tu...


so, aku pun ada ler wat survey sket pelan mana yg best...

yes...pelan...mostly syarikat telekomunikasi yg offer rebat ni offer pelan postpaid...maksudnyer kena pakai bil ler...

aku ni lemau sket bab2 pakai bil...
sebabnyer malas nak pergi bayar bil tu mmg satu hal da...
satu lagi, mcm x berbaloi byr bil mhl2 sebab aku guna prepaid pun x byk guna tiap2 bulan...
len la klu guna prepaid ni aku byk berhabis kredit, mungkin aku akan lagi prefer dgn guna pelan postpaid...


jgn fenin-fenin dulu..

jom kte survey dulu pelan yg berkenan dgn jiwa raga korang...


CELCOM



- celcom cuma offer handphone samsung galaxy Y
- daripada yang aku paham, pelan paling murah ialah RM 78 (voice plan rm 40 + data plan RM 38)
- more info, klik sini -----> PELAN CELCOM


MAXIS




- boleh pilih sama ada nak guna postpaid @ prepaid

- lebih banyak pilihan handphone yg ditawarkan
- ni pilihan handphone bagi pelan prepaid :


- ni plak pilihan handphone bagi pelan postpaid :




- more info bagi pelan hotlink ni, boleh klik sini -----> PELAN HOTLINK



DIGI



- digi pun ada pilihan utk prepaid or postpaid tp pilihan x byk mcm maxis la...
- ni pilihan handphone utk pelan prepaid :


- ni plak pilihan utk pelan postpaid :



- more info bagi pelan digi, blh klik sini -----> PELAN DIGI



UMOBILE


- yang ni lagi banyak pilihan handphone nyerr...
- rasa2nya guna pelan prepaid pun boleh...
- ni pilihan handphone yang ada :

  
- more info, blh klik sini -----> PELAN UMOBILE

YES



- ni lagi la limited pilihan handphone...siap ada label YES kat handphone nyer...hehehe

- ni handphone bagi pelan YES :


- more info, klik sini -----. PELAN YES



CLIXSTER



- first time aku dengar pasal clixster ni...
- byk sket pilihan handphone yang ada tapi x pasti camne pelan yg ditawarkan..
- ni list handphone yang ada :



- more info, klik sini ----> PELAN CLIXSTER




byk kan pilihan???

aku sendiri pun xtaw lagi nak pilih yang mana...
cadangnyer nak ganti handphone aku yg baru arwah baru2 ni...
handphone tu majok agaknya sebab aku isi borang rebat ni...kekeke...
sape2 yang da beli handphone guna rebate ni, blh la bagi feedback...


peace yaw!!!



by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com