G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, October 22, 2014

blog feveret

kadang bila jarang2 hapdet ni bukannya aku meninggalkan terus dunia blog ni...
seronok ada blog ni...
segala benda yang bersemak dalam kepala yang x dapat nak diungkapkan dengan kata2 boleh diluahkan dalam bentuk tulisan...
bila dah lama x hapdet tu, boleh bayangkan lah sendiri betapa bersemak samunnya kepala aku ni...
hahahaha...
lain orang, lain caranya untuk melegakan kepala hotak memasing...

walaupun aku x menghapdet blog aku, selalu jugak aku usha line blog orang lain...
lately blog feveret aku ialah blog ni -----> Namee Roslan

aku follow blog dia dari sebelum dia kawen sampailah sekarang ni dah preggy anak kedua...
aku suka baca blog dia ni opkos la sebab memang almost hari2 dia akan hadpet dengan story2 baru..
macam2 kisah dalam blog dia...
kisah cinta yg memulanya tak direstui tapi at last direstui jugak....\
kisah pengalaman dia jadi mummy...
kisah pengalaman dia nak kena caesar (eh...betul ke ejaan aku ni?)...
projek2 DIY yang nampak simple tapi useful...
resepi sket2...tips2 kecantikan...hehehe
macam2 ler kisah dalam ni...

tulisan dia pun santai je..
kadang2 aku boleh gelak sorang2 bila baca...
paling aku salute tentang dia ni walaupun fulltime housewife buat masa ni, dia sekarang tengah study untuk master pulak...
walaupun kena jaga anak kecik yang baru setahun lebih...dengan preggy lagi...
siap hapdet blog hari2 jugak la...
mana dia dapat energy & semangat camtu eh...
aku yang baru planning nak sambung master pun malas betul nak mentaip kat blog ni...
padahal banyak benda terbuku dalam kepala hotaks ni....

sekian!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com