G.E.N.G

nuffnang

Saturday, March 12, 2011

hikayat merong mahawangsa


korang da tgk bl0m cite ni???
sape2 yg x teng0k lagi mmg sanagt digalakkan utk pegi tgk cite ni...
seyes besh giler..



aku pun nyaris2 nk terlepas waktu tayangan...b4 nk g tgk wayang tu kteorg pegi balai polis...aku g bayar saman ker??? aku g balai utk amk data utk siapkan asignment statistics aku...huhuhuhu..gle gempak la asignment nk jadi cikgu ni...

sampai kat berjaya megamall tu jam da pukul 4.55 ptg...berlari berkejaran g beli tiket & g sembahyang asar sbb duration show ni 1 jam 50 min...so akan tamat dekat nk magrib...bek g sembahyang dulu...x gitu?huhuhu...enjoy2 gak...sembahyang jgn wat dunno je...


aku mas0k hall dlm pukul 5.35 ptg...x pe la lambat sket...janji aku dpt g tgk....so sape2 yg nk g tgk pasni tolong cite kat aku pe al-kisah starting cite tu...x pn bawak aku tgk skali lagi... =)

cite ni memang superb gler la...x penah lagi ada cite melayu yang gempak gini...kalau sebelum ni aku rasa cite khurafat arahan syamsul yusof tu hebat sbb cara persembahan cite dia len dr cite seram len kat malaysia ni...da x ley cite lebey2 sbb entri kali ni pasal hikayat merong mahawangsa...

sebab kenapa korang patut pegi tgk cite ni :

1) cite ni x macam cite2 melayu yang len...cite melayu ni besenye sll cinta leleh2 air mata...klu cite seram pn berapa kerat sgt je pn part seram...

2) cite ni byk guna teknik2 CGI...pe CGI ni?sila google sendri ea...nampak canggih la cite ni...

3) jalan cite yg unik...x penah lagi ada cite melayu ala2 cite epik macam lord of the rings tu...

4) pelakon2 yang hebat...import dari luar pn ada...nk cite pasal kerajaan rom xkn amk muke org m'sia kan? x real la...part kerajaan cina tu logik gk klu nk amk org2 cina kat m'sia ni...



5) kualiti gambar & suara pn sgt superb

6) lagu ost yang sgt besh...anuar zain -sedetik lebih...

7) banyak lagi la bende2 yg best dlm cite ni...x tau nk gambarkan cmne...huhuhu...tgk trailer ni & pk la nk g tgk ke x...support la industri filem negara...go KRU go!!!


p/s : rasa macam nk pegi tgk sekali lagi je...ada sape2 nk bawak x?nk upload video sikit punya lama da...

by : serangkai 1 
 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com