G.E.N.G

nuffnang

Saturday, March 5, 2011

tempat melepaskn perasaan

mcm ni la hidup aku,bila ade masalah xda sape pun nk dgr,so mcm ni jela yg aku mampu wat utk lepaskan semua tu.so sape rase nk dgr,blh la baca..aku x pksa pun...
xda benda dlm hidup ni yg menggembirakan selain ade di samping family kita...x tau npe aku homesick sgt skrg ..padahal ade smggu je lagi b4 balik...

dari dlu smpai sekarang,aku pun x phm kenapa org ramai pandang rendah or lekeh kat anak-anak bongsu ni...kenapa ye?
okeh,memangdangkn aku ni pun anak bongsu,so aku nk kongsi sikit pe yg aku rase slma ni...mcm mne ye perasaan ade seorg adik?msti best kn walaupn kdg2 kita rase rimas ngan diorg..tp aku x pnh rase suma tu...anak buah x sama cm ade adik..

dari kecik aku mmg di manja n suma benda yang aku nk aku dpt..tp x bermaksud manusia cm ktorg ni x pandai berdikari...korg silap tuhhh
bila da besar ni, family aku still panggil aku adik...tp best kot...walaupun x di manja cm dlu,tp aku rase sama gak cm dlu..cuma bezanya aku da dok jauh ngn diorg...

satu je x pnh aku lupa,setiap hari aku akan tepon parents aku even 2 minit...kalo x dgr suara ibu aku,mmg x sah..dia je yg paham aku time aku sedih..dia mmg garang,tp hati je lembut n mudah menangis...tp dia bukan lemah...ayah aku pulak len,dia mmg keras smpi pyh nk kua air mata...tp aku tau dalam hati dia sedih...kalo boleh aku nk jadi mcm dia...jadi soerg yg kuat n tabah walau pe pun jadi..
aku ingt lagi pe dia ckp,jgn mengalah sebab org len...tu je..

n jgn lupa doakan ibubapa korg tiap kali pas smbhyg..pendek je doa ni...x kn tu pun x leh hafal kn?amal kn la..

aku nk tanya korg,,,best ke dpt cpl tu?haha...honest aku ckp,time hepi mmg suma indah,tp korg kne pk,bila dtg msalh korg akan rase sakitnya..x semua org ade LUCK dpt gf or bf yg baik...org yg cpl ni adalah org yg berani amik risiko..

korg ade 1/2 je probabily dlm cpl ni..kekal or putus..tu je..korg pilih la ape yg terbaik wat hidup korg...satu je aku nk pesan...jgn bia diri korg jadi mgsa cinta..tu je..
mata pun x ngntuk lagi...nape la aku nihh...kalo tiap2 hari mcm ni blh jatuh sakit lagi la aku ni...
jom2 tdo....bye2

by serangkai 2

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com