G.E.N.G

nuffnang

Thursday, March 24, 2011

taman negara belum

aku ni mmg da lama teringin nk pegi taman negara...
x kisah la yg kat mana pn...
nk merasa hdp dlm hutan mcm tu...
tenang...
xyah serabut2 ngn mcm2 bnda ni...
x pyh nk pk h/p, top up, facebook la...

dok dlm hutan ni mana ada suma tu...
hiburan yang ada bunyi2 hutan tu je la..
but i really love it!!!!
klu ada rezeki bley jumpe pokok ni nnt..

rasa tenang je...
xde bunyi kete sana sni...
xde jalan jem...
xde pk makanan lunch yg mencekik mahalnya...


seyes aku mmg teringin sgt nk pg...
kebetulan pengakap malaysia ada wat program cuti sem nanti...
ada 3 program tp program ke taman negara belum ni la yg plg menarik perhatian aku...

hopefully dpt pg merasa ketengan berada di dlm taman negara =)
kalau aku jadi pegi, seminggu gk aku kat sana...
bestnyer...pala asyik berangan pasal tu je...

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com