G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, March 23, 2011

ole-ole after a week holidays

sedar x sedar aku da sampai ke pertengahan semester...
ble mid sem ni asignment memang bertimbun-timbun...
kalau aku susun tinggi-tinggi suma keje-keje aku ni mau lagi tinggi dari KLCC.... 
*gler hyperbola aku ni...riak bt0l*

cuti mid sem ni kalau x dapat ole-ole dari lecturer memang x sah la...
baek kan lecturer aku???
hahahaha....

after holiday aku dapat ole-ole dari member-member plak...
igt gak korang kat aku ek...
huhuhu...terharu... ^_^

ni rumet aku tulun belikan...aku kirim kat dia dr langkawi...sedapnyer mam coklat ^_^



ole-ole dari langkawi from my rumet, elsa =)
stok untuk tambah lemak ni...ole2 dari bakal housemate, eha =)

ni dari along a.k.a asyraf...satu kelas dpt...ole2 dari korobori pengakap malaysia

bukan nilai wang ringgit yang dicari tetapi ketulusan igatan sebagai tanda persahabatan itu lebih utama =)

p/s : cuti semester nanti ada xtvt pengakap semalaysia...nk pegi yg mana satu nnt ek???serata malaysia ada...pegi camping kt taman negara ni cambest je....

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com