G.E.N.G

nuffnang

Sunday, August 28, 2011

i'm addicted!!!

masalah ketagih da melanda....
masa mula2 nk tubuhkan akaun fb ni, aku da agak perkara ni akan berlaku...

aku bukannya ketagih nk stalk wall org ke pe...
tp aku ketagih men game kt fb ni...
byk2 game yg ada, aku plg addicted kt game BABY AND ME


hahahahaha...
sengal kn??
dgr nama pn cm boring je...
skali aku start maen, susah nk stop...
asyik dok teringat-igt je kat anak alam maya aku ni...

game ni pasal kena jaga anak...
kira bila korang men game ni nnt, korang akan ada anak alam maya...
korang kena la mandikan dia...tukar lampin dia...bagi makan kat dia...
pastu ada la matlamat yg korang kena capai...

aku da level 21...lisa tu admin game ni...wajib la dia da level 50...

yg masyuknye game ni siap ada tips2 lg tu utk ibu2..
hahahahaha...
amacam???
terasa nk ada anak tp blm smpai masa lg???
pe kata korang start men game ni & start jaga anak korang...
jgn lpe add aku jd friends korang kat game tu nnt...
br lg sng nk up level...

p/s: selamatkan aku dr ketagihan ini +___+

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com