G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, August 23, 2011

unit beruniform

hari ni da masuk hari ke-3 kat sekolah...
dan hari ni jugak merupakan hari ke-2 minggu ni aku gagal bgn bersahur...
padahnya aku gastrik thp pe ntah da masa tgh type entri ni...*pdn muka aku...sape suruh x bgn sahur*

hari ni hari unit beruniform kat sekolah...
baju uniform aku ni pn da berkurun aku x pkai...
suma gara2 kena siapkan gajet utk perkhemahan bulan lepas...
masuk bulan pose x wajib pkai uniform...
lg la terperap baju ni...

hari ni kena masuk meeting...
seyes aku x suka tp paksa rela gk la mae meeting ptg ni...
zaman sekolah2 dulu, nk dtg meeting la plg aku x ske...
selalu je ada slot gaduh2...slot x sekepala & perang2 mulut...
senang cte meeting selalu ada slot yg berbisa la...

join meeting koperasi masa sekolah dlu pun mls...
mujur dia bg elaun & makanan je kalau dtg...
klu x mls gak aku nk dtg...
pndai umpan kteorg...
hehehehehe...

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com