G.E.N.G

nuffnang

Sunday, April 29, 2012

my super junior

sape yang x kenal super junior kan?
entri kali ni bukan nak gebang pasal super junior tu...
one more thing, aku x bpe layan sangat korea2 ni...

bukan super junior ni yg aku nak cite
aku cuma nak cerita pasal praktikum aku yg pertama...
untuk pertama kalinya aku dpt tugas untuk mengajar...
kenapa mesti super junior?

super sebab my students mmg super untuk semua perkara...
super active, super talkative, super playful...
super in whatever they do...
junior sebab mereka still kids...
nak cakap lebih pun aku dulu masa sekolah nakal camni gak la...

muka sgt terrible sebab penat seharian kat sekolah
siap ada meja sendiri skali ngn nama lagi tu...
kau hado? hahaha
masa buat ujian kecergasan...
apa jeling-jeling kat cikgu tu...
advance anak murid aku...sorang satu e-book...
peace yaw!
cikgu da blend in ngn murid sampai ampak serupa je semua

more pics after this...
internet slow sgt nak upload gambar

lokasi kejadian : sk getang, kuala telemong, terengganu

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com