G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, September 4, 2012

aidilfitri 2012

rasanya x terlambat lagi nk ucap selamat hari raya aidilfitri & maaf zahir batin kepada insan2 yg sudi baca blog ni walaupun da berhabuk bersawang sebab lama sangat x apdet...

raya kan sebulan...
da 30 syawal nk wish selamat hari raya pun xde salahnya...
open house pun silap2 ada lagi masa tu...
entri kali ni malas nak type berjela-jela sebab keje selambak lagi x siap ni...

so, layan gambar je la... ^__^

camerawoman tgh test power camera

my little sis with cousin

penuh meja ngan makanan

posing dgn duit raya

ni family abg yazid a.k.a sepupu sulung belah abah...
anak dia tu kira anak buah aku gk la...
aku suruh anak dia panggil aku auntie...
no 'mak cik'...hahaha

yg tengah tu baju x matching sebab baju raya dia blh tertinggal kt rmh...

family ucu

my sis with achik & atok

family cik ros

abah dgn atok

the guys

family mak lang


adik-beradik perempuan abah 

adik perempuan abah & menantu atok

my parents with atok

gugurl with atok

akibat memandu terlalu laju di jalan raya

camerawoman tgh setting camera...
canggih kan tripod kteorg...
kteorg ada, korang ada?

tripos terhad edisi raya...
dapatkan stok anda segera..

family pak ngah dgn cucu-cucunya

je'Jai' pun balik kampung...
nama kucing ni Jai tp kteorg ske  panggil dia Jejai @ Jai-ho

gambar raya 4 beradik masa kecik2 kat rmh nenek...

ni rmh arwah nenek @ moyang kami...
niat nak posing macam gmbr kat atas tu semula tp
tok sedara yg pegang kunci rmh ni x sampai lg...
kira bergambar dari luar je la...

yg dok tgh tu je yg sekolah lagi

kegiatan bila da lalok makan kuih raya banyak sangat

ni plak masa open house kat rmh after balik dari kampung...
abah masak mee rebus johor...ibu plak masak laksa johor...
hebatkan abah aku pandai masak? 

side dishes yg limited edition...my sis yg buat...aku wat pe je?
aku tolong makan suma makanan di  atas je...hahaha

family cik lina

family mak long...3 org bdk2 tu anak buah aku gk...

baby ni dok nangis je masa before amik gambar...
bila ajak bergambar terus senyap...

family mak teh...2 org bdk kecik tu pun anak buah aku gak...

pok de & aboi

gambar men upload ikut suka je...x ikut turutan sangat pun...
ada ramai lagi family yg xde dlm gambar2 ni...

macam family belah abah ada dua family yg xde pagi raya...
family belah ibu ramai lg yg xde masa open house ni sebab mostly cousins belah ibu da kahwin & kdg2 x blk raya kat sini...tu yg ada gmbar family yg x lengkap @ sikit je...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com