G.E.N.G

nuffnang

Saturday, September 29, 2012

dapatkan hadiah daripada Libresse!

sekian lama x meng'update' sebab sibuk berperang dengan assignment...

aku nak share ngn korang hadiah...
hadiah ni special utk org perempuan je...
kalau lelaki nak boleh je tp xde function pun..kikikiki...

ada flash plak kat situ...

TADAA!!! hadiah dari libresse yaw!

Libresse sekarang ada produk baru iaitu pad ngan pantyliner pure fresh dgn haruman segar green tea utk mengawal bau....
F.Y.I. pantyliner tu guna utk penghujung period or daily use untuk bagi sape2 yang ada masalah keputihan...
girls will understand it well...

yang lagi best, Libresse dgn bermurah hatinya memberikan sampel kesemua produk barunya...
sangat x kedekut macam brand Kotex...kikiki...
aku dlu penah request sampel dari Kotex...dpt 2 keping pantyliner jer...huhuhuhu...

Libresse bagi sample suma produk yang kat bahagian atas tu...

dulu aku pengguna setia Kotex gak...
sebabnya, masa mula2 aku period, ibu bagi aku pad cap Kotex ni...
tp kdg2 bila emergency tu, aku sambar je mana cap yang ada..
tak de menggedik nak memilih bagai...
nak tadah pakai kalau memilih sgt...hahahaha....
aku pakai Kotex tu dulu sebab surface dia diperbuat drpd cotton dan senang nak cuci...

tp selepas sekian lama aku setia pada cap Kotex ni, aku dapati pad dia semakin nipis je...
walaupun Kotex cuba mencurangi aku dgn ketidakjujurannya ini, aku still setia pada dia...
bila Libresse da kua kat pasaran pun, aku still setia pada Kotex ni lg...
sampailah my sister guna Libresse, aku da mula nak curang dengan Kotex sebab dia x jujur...

sampai sekarang aku masih setia dgn Libresse...
surface dia pun cotton & mudah utk dicuci...
tak macam ada sesetengah cap tu yg ada gel & sgt terrible utk dicuci...
lagi satu, pad cap Libresse ni ada cutting ikut badan kita...
ala..macam yang Adibah Noor cakap dlm iklan kat tv tu...
kalau xtaw sila google sendirik video tu...kikikiki...
cutting ni membantu utk prevent daripada bocor...teeeettttt...

sesuai la utk org yg x reti dok diam macam aku ni...
pad akan sentiasa kemas pada kedudukannya..
so, jgn jadikan alasan korang period utk tak beraktiviti yerr...
lagi2 kalau sape2 yang ada senggugut tu...
aku tau senggugut tu sakit tapi aku paling x suka melepek atas tilam bila sakit...
rimas derrr...
aku rasa macam bertambah sakit je kalau terlepek gitu...

aku pernah baca dulu yang senggugut tu sebenarnya cakaran dari iblis...
uisshhh...seram dowhh...
memang period ni sumpah benda yang menyakitkan...
kalau aku kena senggugut, aku lg suka g berjalan2 like window shopping...
even kalau aku demam pun aku akan cuba sedaya upaya aku utk tak baring semata-mata...
aku buat la xtvt pape asalkan aku ni x nampak lembik sgt...
hahahaha...gila kan??
tp so far, berjalan mmg membantu aku kurangkan rasa sakit masa period even masa aku berjalan tu rasa nak sepak je sape2 yg block laluan aku or memekak tak tentu hala ni...
aku nak jalan pun penat nak tahan sakit...
hehehehe...bese la kan...gejala PMS...
mood memang berterabur ke laut la...
untuk telan pain killer tu mmg x la sebab aku spesies takut makan ubat jenis2 pil ngn kapsul ni...
kalaulah aku jumpa pain killer yg bentuk cecair kompem aku telan da...hehehe...

makan pain killer ni sebenarnya bukan elok pn...
akan ada side effects gk...
pain killer ni solution aku yg terakhir la...
aku cuma akan makan kalau aku senggugut teruk utk event2 penting mcm exam, presentation or interview...
tu pun nnt aku akan gigit2 ubat tu bagi hancur or jadi kecik sket sebab aku mmg x reti nak telan ubat...
lagi satu, aku selalu akan tertido bila makan ubt even ubat tu x mention pun akan menyebabkan mengantuk....
teruk kan???pahit tu jgn tanya la...mmg super pahit kot!

abes aku merapu meraban pasal period pain plak da ni...
so, sape2 yang nak try sample ni, sila follow steps di bawah :

1) Like page FB Libresse dulu -------> Libresse
2) da like baru boleh request sample kat sini -------> request sample
3) pastu sila la isi details
4) sample akan sampai after few weeks..
5) enjoy using it!



by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com