G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, September 5, 2012

surprise yg memang surprise

surprise???
pe dia yg surprise???

ini benda la yg bikin surprise tu ^___^
|
|
|
|
|
|


x pernah perasan pun gmail blh up status jugak

semalam baru lepas balik dari aktiviti ko-ko kat sekolah, housemate aku, ida, tanya something kat aku...

ida : soley, da tgk x status puma kat gmail? 

(F.Y.I. soley tu nickname yg aku dpt sejak cte hantu kak limah femes...puma tu plak nickname my bucuk among kawan2 kteorg)

aku : ntah...x pernah tgk pn...ada ke? dia tulis pe? 

(padahal dalam ati xtaw pun kewujudan boleh up status kat gmail...lagi berdebar ada la nak tau benda pe yg dia tulis tu...kuno btol aku nih...konon minah cyber la sgt sebab ada blog...kikikiki)

ida : dia tulis 'aku cintakan ko solehah....

(cun kan nama aku? soley gak yg jadi nickname aku...grrrr...)

aku : *blushing*

to my bucuk, Pizul, you make me blushing today la...love you much more!! 

p/s : surprise x semestinya dengan hadiah yg mahal2...sometimes a few words are worth to make us smile all day long....

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com