G.E.N.G

nuffnang

Saturday, November 23, 2013

aku penganggur!!!



aku penganggur~~~~~

yeay!
pengajian 5 thn setengah da tamat!!
ya ampun...
dulu aku rasa lama benor nak ngabeskan blaja kat sini...
dok bilang2 umur masa aku abes blaja nnt...
masuk umur 18 kua masa umur 23...
dari pangkal umur tu '1' jadi '2'...

terasa bertambah ke'tua'an dalam diri ni...
pape pun, biar tua pada usia tp bukan pada jiwa...
hahaha...
sokmo mau feeling sweet seventeen sgt...
dok kat sekolah, masuk kelas @ padang rasa la muda jap dok keliling bdk2...
masuk staff room, gua rasa kena jadi dewasa pulak sebab gua yg paling muda kot...kihkihkih...
rasa hidup dlm dua alam taw bila hang kena keje kat sekolah ni...
tggu ler 10-15 thn jadi cekgi ni nnt...
mmg xdpt ler feeling cenggini lg sebab masa tu bukan aku da yg plg muda kt dlm staff room tu...
time tu da jadi kakak2 pulak...silap2 jadi geng mak2 pulak...hahaha...

antara faktor len yg aku rasa lama benor nak ngabes adalah sebab hujung minggu yg berbeza dengan tempat kelahiran aku...
hujung mggu kat sini hari jumaat ngn sabtu...
dari kecik aku skola hujung minggu hari sabtu ngn ahad....
bgn hujung minggu awal sebab nak tgk kartun dragon ball kt tv2...
tp tup2 blaja nak jadi cekgi ni hujung minggu aku jumaat ngn sabtu pulak...
maka dengan itu, amatlah banyak event2 kenduri kendara family & kengkawan yg aku xdpt hadir sebab dorg ni ske taw pilih hari ahad wat kenduri...
hari ahad kte kena pg kuliah....huuuwaaaaa...

iktibar dari tu, kenduri kawen aku nnt harus bikin hari sabtu...
dengan itu, sape2 yg dok kt negeri yg hujung minggu dia jumaat ngn sabtu pun still blh dtg kenduri I nnt...
haaaa gittewww....
hahahaha...
baik punya berangan...

sementara tggu panggilan interview & posting ni, boleh ler aku membebel-bebel kt sini sampai lebam...
esok2 da jadi cekgu cekgi ni, blm tentu lg ada banyak masa nak membebel-bebel kt sini...
al-maklumlah, keje cekgu cekgi zaman skrg bukan mcm zaman dolu-dolu tu haaa...
banyak benda mau share ni tp kita pelan2 kayuh type satu2 entri ni haaaa...

stay tuned!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com