G.E.N.G

nuffnang

Friday, February 14, 2014

WEDDING

sejak umur da masuk 20-an ni, da makin ramai member2 tukar title...
pastu mula la kua soalan2 sensitip...

"dia dah...aku dah...ko bler lagi?"

hahahaha...
lek r brader...

sampai ke hari ni, aku berkesempatan hadir 3 wedding je...
ramai lagi member2 yg invite tp cuma yg ni je ada peluang nak dtg...

Wedding 1.0
pembuka tirai 2014...
pengantin prmpn schoolmate masa kat ABS a.k.a Abu Bakar School...
x sekelas pun tp kelas kteorg berjiran dari form 1-form 3
masuk form 4 suma bwk haluan masing2 (tukar sekolah...tukar kelas)...
org kata klu da mmg jodoh tu, muka pun nampak seiras...
memang seiras sgt pun muka dorg berdua ni...


baju aku ngn yg bwk beg pink tu pattern sama tp naseb bek kaler x sama...
hahaha...
org prmpn ni sensitip sket kdg2 tu kalau jmpe org yg pakai baju sebijik2 mcm yg dia pakai...





wedding 2.0
yg ni pun schoolmate aku kat ABS...
x sekelas dan x jugak berjiran tp sebab aku sll lepak ngn classmate dia...
maka terjebak jugak la aku berkawan dgn dia...hehehe...
gambar dpt sekeping je...yg len2 ada pada member...
x sempat lg nak sedut menyedut...


wedding 3.0
kali ni wedding schoolmate aku dari darjah 6 smpai form 3...
masuk form 4 kteorg da x satu skola...
tinggal kat taman perumahan yg sama...so, mmg pegi skola pun sama2 jgk...
dua2 pengantin ni tentera...TUDM klu x silap aku...
ada la adegan lalu lintas bwh pedang ni...
angan2 aku satu masa dulu kot nak jadi TUDM jgk tp tu la kan...
mata smpai 4...bdn ringan sgt...kena tiup angin pun melayang...tggi pun renek je...lutut pulak sebelah da injured...
kihkihkih...


sebahagian yg hadir...
jumpa jarang2...skali jumpa pot pet pot pet...
hahaha...



semoga ikatan perkahwinan yg dibina berbahagia hingga ke syurga & dikurniakan zuriat yg soleh & solehah...

sekian dari orang bujang...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com