G.E.N.G

nuffnang

Friday, January 21, 2011

makan-makan

18/01/2011
Br siap men sofbol petang tu nk kua la pg mkn…hajat nk berbuka puasa kt kedai makan…puasa2 pn larat lg tau nk g turun main…aku mmg ske main pn cma xdpt geng yg btol2 sma suka cm aku…skali skala ad org ajak men aku join je la…

Tgh sedap2 lepak pas penat main sofbol, tbe2 je ada sms masuk…mlm ni ada jamuan makan malam penutup utk ajk bg jpp bikom…tema pakaian : coklat…

X pegi rugi…lgpn org da jemput kte wajib dtg kalau xde aral…bukak puasa ttp pg gk…member da ajak…rezeki org puasa la ni…ayat org yg ske makan...hehehe…

Balik bukak puasa tu cpt2 balik cr baju nk pg dinner…tp yg coklat yg aku pkai just selendang…baju ngn suar x ikt tema pn..bese la ble da last minit ni…bersiap da mcm dlm cte pencarian dewi remaja kat astro ria tu…dlm cte tu dia nk peserta dia pakai tema pink…so, ada yg bersiap cm aku ni la…rembat je pe yg ada…

Hahaha….mcm gempak je…wat kat kafe cni je pn…hehehe…tp wat kt tmpt mkn pensyarah la…br la len sket…tp susunan meja wat bentuk bulat sma je cm waktu kteorg meeting…mmg btol2 menjiwai jawatan…
Aku da la baru pas berbuka puasa…so, mkn sket je la…balik tu da mcm ular sawa kenyang…tdo pn nyenyak je…elok sgt la kn pas mkn g tdo…

xdenya style cm candle light dinner...ni namanya style meeting...the one and only in the world... =p



Blk dinner g blk member..ada pe?tgk keronsang!!!sejak masuk IPG ni aku ni ske ngt kumpul keronsang…cikgu kn…hehehe…

dr nk tgk2 je bli gk sepasang...rm5 only..
 by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com