G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, January 5, 2011

skateboard o skateboard

korg tau pe tu SKATEBOARD?

hahaha....msti korg x pnh men kn?
aku start men skateboard masa dekat ngn rumah aku ade kedai RM2 yang baru je bkk...so,aku g la usha2...skali aku jumpa skateboard kecik..harga dia RM9 jehhh..
masa tu aku form 3 je..maklumla duit pun xda lagi time tu..pe lagi,pau je la mak aku...
start dari hari tu la aku start men skateboard..bkn sng nk men bnda alah tu..aku ingt lagi,masa tu nk masuk form 4...aku baru je beli suar skolah baru,,so pe lagi aku g la men skateboard,masa tu baru lagi,...masa nk jump tu la ku terjatuh n suar baru aku tu trkoyak...kah3..cm xda mkna je aku beli suar skolah baru...
ish3....
x lama pastu aku beli skateboard besar..baru puas men..xda la sng nk jatuh..
tp aku silap gak,dpn rumah aku mmg kawasan yg berbukit,so mmg best la men kt atas jalan tuhh..
tgh laju aku meluncur ngn skateboard baru tuhh,tetiba je aku jatuh cm nangka busuk..lebam bai bontot gua...
seminggu aku x men..nasib bek x patah tulang punggung aku..
 


tp pas je spm.aku da retired men bnda alah tu..
masa kt matrix ade gak tgk dak len men,tp da cm xda minat je..
baru2 ni aku balik n tgk skateboard aku da kne buang ngn mak aku..kah3..so,bia jela....
skateboard2....

tp sape2 yg baru nk try tuhh.aku nasihatkn men elok2...bnda ni bhya tuhh..silap2 leh patah tulang tgn n kaki korg.. 
  
lastly aku nk tunjuk part2 yang ade kt skateboard tuhh

 by serangkai 2 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com