G.E.N.G

nuffnang

Friday, May 20, 2011

Kem matematik part 1

14-16 april 

x pegi jauh pun untuk kem ni...
wat dekat padang bola baling tempat aku blaja ni je...
peserta kem dak2 tahun 6 la yg nak amk UPSR...
suma datang dari sekolah area k.terengganu ni la...
6 buah sekolah tu ada la...

yang banyak uruskan hal kem ni batch semester 3...
sebab kteorg yg paling senior kat hostel ni kot...
hehehe...
bagi senang nk berurusan sebenarnya...
part aku? sediakan buku program la ngn partner aku, eja...

*muka aku ni mcm da kena cop utk keje2 wat buku program agaknya...sebelum ni pn aku da pnh wat gk..*

selalu orang len ingat keje ni senang...

*ngadap laptop je kot...pe yg susah sangat??*
*bukan nk kena pegi jumpa pengarah pun..*
kalau senang next time jangan bagi aku wat da keje ni...
korang wat la plak...
sedap2 mulut je cakap...
mulut tempayan boleh tutup tapi mulut orang ni nk tutup cmne??
keje belakang tabir ni selalu je kna kutuk...

*kalau aku selotep mulut diorang pn tangan still ada utk bukak balik...*

da la nak start wat tu kena tunggu dulu part keje orang lain siap...
kalau lambat diorang siap, maka lambat lah aku boleh mula keje...
da siap kena reject mcm2 pulak...
typo la...design x sesuai la...tulisan x sesuai la...
masa tu lah nk menaip assignment, masa tu jugak lah nk kena design2 ni...
aku ni tunggu serabut pala baru otak aku part keje2 kreatif ni nak berfungsi...

*orang lain cari ketenangan nak berseni...aku ni tunggu serabut baru nk berseni*

keje camni memang la banyak duduk dari berdiri...
so, x payah nk claim kteorg ni x wat keje plak...
kteorg tau la nk wat keje...
aku dapat part keje yang banyak duduk dari berdiri...
jangan nk jeles berlebihan la...
kalau rasa sakit mata tgk aku bekerja banyak duduk len kali bagi orang len plak wat keje ni...

*emo la plak...hehehehe*

hasil keje aku...tp yang da dicetak x mcm ni pn...sob...sob...sob...penat je kteorg wat...


next entri kita sambung story mory...

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com