G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, May 31, 2011

org bercuti kt rumah aku pegi masuk hutan

1-7 jun 2011 ni, kteorg wakil team pengakap KLM 30 akan masuk hutan belum utk program malaysian rainforest scouts challenge (MRSC)...
member2 laen suma da boleh nk lepak2 kat rumah...
sedey gak la sebab da lama x jejak kaki kat rumah...da lama x makan masakan rumah...
seyes aku naek bosan makan kat kedai...selalu x kena ngn selera aku...

penat x hilang lagi travel dari terengganu utk smpai perak ni...
12 jam kot...

*lama gler siot aku ats jalan hari ni...*

first time gak la ke perak ikut lebuhraya timur-barat...
bese pegi perak masuk LPT tembus Lebuhraya Karak tembus lagi lebuhraya utara-selatan...
lebuhraya timur-barat ni rupanya x sama macam lebuhraya yg kita bese lalu tu rupanya...
bese kan lebuhraya at least ada 2 lorong setiap hala...
ada tol...
kat sini xde suma tu rupanya...
jalan pun bergilir2 ada 2 lorong...
tol mmg xde la...

*baru ku tahu~~~*

kat laluan ni gak boleh sampai kat puncak titiwangsa...
aku rasa puncak banjaran titiwangsa la kot...
pemandangan kat atas ni seyes cantek sangat!!!
tapi...=(
aku lupa nak cas bateri kamera!!!
da rugi byk gambar menarik utk snap..


lepas aku sumpah seranah bateri yg x dicas kerana kelupaan sendiri tu, maka bateri kamera aku pun mampu utk bernyawa utk beberapa keping gambar masa kteorg kat pulau banding...
pulau banding ni bukan ler pulau macam pulau pangkor, pulau tioman tu ye...

bot ni canggih sebab boleh pasang astro...dlm ati aku heran alamat utk bil astro dia cmne ea...lagi satu...clear plak kan chanel dia ke hulu ke hilir...kat rumah kte kena pasang statik je...tu pun angin kuat sket da x dapat siaran

ni pemandangan kawasan pulau banding
jeti polis marin pulau banding

hopefully semuanya berjalan lancar nanti....

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com