G.E.N.G

nuffnang

Saturday, December 14, 2013

menguji tahap pemikiran anda

aku sebenarnya x tau nak bagi tajuk hape...

ada satu ujian ni untuk test bape umur pemikiran kita...
kira nak uji la korang ni berfikir mcm org tua ke..mcm budak2 ke...
ujian ni org jepun yang buat...tapi test ni dibuat dalam bahasa inggeris la...
kalau buat dalam bahasa jepun cmne nak jawab kan...

sebelum try tu, konon2 berharap la yg umur pemikiran aku ni muda la setahun dua dari usia aku...
hahaha...jenis x percaya diri sendiri da semakin tua...
jawab punya jawab, dapat la keputusannya...


hambik kau....

umur 23, mental age pun 23...
level average..kira aku ni x ckup matang lg katanya...
ada feeling2 sweet seventeen lg barangkali...
hahaha...
kira ok la tu kan...
ada member2 fb aku yg wat test ni umur 23 dpt mental age 40...
huhuhu...matang sgt pemikiran dia ek...

nak tau tahap pemikiran korang umur bape, bolehlah cubi uji try test kat sini -----> MENTAL AGE TEST

sekian, dari kaunselor x bertauliah!!!
peace yaw!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com