G.E.N.G

nuffnang

Thursday, March 6, 2014

ciri-ciri gadis malaysia

serius nonsense betul fakta ni...
aku jumpa kat FB siang tadi...
sumpah aku gelak sorang2 bila baca...
kejam pun ada jugak...hahahaha...

chill yerrr...
don't so serious laaaa...
aku rasa yg tukang buat fakta ni pun bukannya ada kajian terperinci...
mungkin dia amik data tu berdasarkan kengkawan sekeliling dia je ni...


kan da kata tadi fakta ni bukan menyeluruh pun...
ada je negeri2 len yg dia x describe...
blaja kajian tempatan ngn geografi x abes nih...
hahahaha....

pssssttttt...
aku dari pahang...hikhikhik...
sombong yerrr...aku memang sombong pun kalau approach x kena gaya...
wakakaka...

next entri ciri-ciri lelaki malaysia pulak...

sekian dari Miss S! :)

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com