G.E.N.G

nuffnang

Sunday, April 24, 2011

exam da ke???

wa..
sangat x sangka!!!
aku cma tggl lbh kurang 2 minggu lbh je lg utk study utk final exam kali ni!!!!
oh tidak!!!

*golek guling-guling atas lantai*

kwn2 aku kat universiti ramai yg da nk abes exam...
huhuhu...
tggl kami2 kt IPG ni je yg blom final exam lagi...

paling x best sem ni sbb byk gler paper utk final kali ni!!!!

*5 paper je...(je ko ckap???ko tau x 5 tu pun sket punya byk nk kna cover...)*

paper aku amk utk sem ni :
1) statistics *yang ni mmg mau juling aku tgk nombor byk gler ble mengira...kdg2 tu smpaikan 3 pn blh jadi 8*

2) resos in maths *paper pedagogi uth math...slh tune api and tuang minayk mau hangit menggoreng paper aku nnt*

3) pengurusan bilik darjah & tingkah laku murid *paper wajib utk bakal ckgu*

4) anatomy & fisiologi a.k.a subjek PJ...*mcm repeat bio utk spm je rasa...*

5) english for undergraduates... *bak kata lecturer aku, "ngdp BI ni lama2 blh biru mata hitamku"*

hope all the best 4 all!!!

jadual exam aku...lalalala~~~

p/s : harap result sem ni lbh bgs dr sem yg dulu...mengimpikan utk mendapat ijazah kelas pertama grad nnt...huhuhu...just one step further~~~

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com