G.E.N.G

nuffnang

Thursday, April 21, 2011

trivia

sorry lama x update...
bulan april ni pack with assignments, camp, presentation etc...
sape ckp blaja nk jadi cikgu ni senang???
x sabar nk tggu hujung bulan ni...
gua mau balik!!!!
nk rehat tenangkan diri dari suma kesibukan ni before final exam +_+

di sebalik kesibukan yg mcm x reti nk berhenti ni, jom layan trivia ni jap :)

1) most favourite color : red, black, white...rasa2nya skrg ni da mcm nk addict kt kaler oren je +_+

2) jenis org paling aku xske : sgt x suka org yang berkasar dgn aku...aku ni luaran je nampak kasar tp dlm hati ada taman taw...sgt senang terguris...hahahaha...

3) makanan yang aku suka masak : jemput2 (wajib letak kentang). klu x cya tny family aku...asal aku balik ada la t part aku masuk dapur & masak bende ni...

4) lagu yg aku suka dgr : layan je suma lagu...but not K-pop okay...ble aku sedey mula la cari lagu jiwang2 karat dgr sorg2...mood ble marah aku dgr lagu rock...

5) pe yg aku wat ble tension : makan, tdow, karok, makan coklat & ais-krim

6) movie yg aku suka tgk : seram, kartun, aksi...cite cintan cintun ni kureng la...

7) artis kat malaysia ni yg paling aku suka : faizal tahir!!!!

8) kalau aku marah : jauhkn benda yg wat aku marah tu dr aku!!!nanti aku ngamuk kang....hahahaha...

9) paling anti : smokers,org yg gediks, x reti nk senyum a.k.a sombong, berlagak, manja terlebih...meluat dowh

10) artis hollywood yg aku suke : taylor swift, selena gomez & demi lovato

11) favourite ais-krim : vanila..lg best klu tabur chocolate atas dia...

12) buku aku suka : manga!!!novel pun suka gk especially karya ramlee awang murshid...

13) tempat aku suka lepak : air terjun, laut, shopping complex..

14) part negative dlm diri aku : degil, nakal, x reti dok diam, mulut ske nk bercakap, sengal...kategori hyperactive ke aku ni ek?

15) part positive dlm diri aku : berani, suka bebel, ske try wat benda baru, ske tolong org(tu pn as long org tu x susahkn hidup aku), x ske memilih sgt...em...pe lg ek???(masuk lif tekan sendri a.k.a masuk bakul angkat sendri)

16) sgt geli : utk dukung kucing, ulat2, tgk gambar dlm buku bio & anatomy(padahal suma tu ad dlm bdn aku...huhuhu), darah yg membuak2(tp aku x pitam cm adik aku tu =p)

17) paling malas : nk menulis karangan, memberus baju, melukis, pkai baju yg ladies,pakai baju kurung...

18) sgt cerewet bila : nk pilih baju kurung (sbb aku x ske pkai baju kurung)

19)  makanan yg aku sgt teringin nk makan skrg : sushi

20) tempat yg aku nk sgt pegi : balik rumah la!!!!

by : serangkai 1 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com