G.E.N.G

nuffnang

Thursday, April 7, 2011

misi bang bang bo0m!!!

tgh serabut pala dengan asignment p0n aku sempat lagi nk pekena member...
al-kisahnya bermula apabila Ida selaku tuan pengarah drama sebabak bang bang bo0m ajak future housemates untuk celebrate birthday ro0mate dia a.k.a pelak0n utama, Lin...
kon0n2 nk wat suprise la ni...

belah kiri : mangsa(dpn Lin, Eja) belah kanan : dr dpn the director, Ida, make-up artist syarina & eha, PA artist, Dayah
 

kek birthday girls

aku sebagai pemegang watak antag0nist...watak paling jahat dpt kat aku....
eja sbg watak antagonist jugak....
eha & sya sbg make-up artist.....
dayah sebagai PA kepada pelak0n utama....

ble tbe hari yg dirancang PA pelak0n utama, Dayah, bgtaw terpaksa p0stpone sbb pelak0n utama ada show yg lbh penting terpaksa dihadiri....
aku pn jd bidan terjun sebagai co-director drama sebabak ni...
aku suggest drama sebabak ni ditukar menjadi dua orang watak utama...

maknanya, jalan cite skrg da jadi mcm ni :
1)plan awal mangsa cuma s0rang iaitu Lin...
2)ble pelak0n utama, director, PA ngn make-up artist no1 ada penggambaran luar, aku tambah peranan jadi c0-director plak...
3)aku pn tmbh jln cite supaya watak antagonist, eja pn menjadi mangsa...
4)director setuju...
5)maka, aku lah sbnrnya watak paling antag0nist sbb berk0mplot dgn antagonis, eja, utk memerangkap mangsa walhal kedua-duanya adalah mangsa aku.... 

*aku baca p0n cm pening gk sbnrnya*

mangsa men potong2 kek

 jenuh la aku nk perangkap her0in utama ni nk bwk dia kua...
alasan yg aku pkai nk mintak dia teman g pilih cincin...
*sape plak nk kawen ni*
bkn utk aku tp utk eja...penjahat yg tertipu...
bodek punya bodek dpt gk akhirnya...

selamba je aku g menipu dua 0rang ni serentak...
yg eja ni da rasa menyesal sgt sbb menipu Lin ni...
mana x dia menyesal klu Lin tu percaya bulat2 pe yg kte0rang kelent0ng tu...

smpai kt kedai makan, Lin b0leh lagi nk wat2 terkejut sbb jmpe pengarah, PA dia, ngn make-up artist kat tempat kejadian...
kteorg para pelakon ni sbnrnya k0non2 kua snyap2...
Lin ni terkejut sbb terkant0i boleh jumpe yg lain2 kat cni...
paling klaka ble eja yg perasan dia p0n antagonist boleh g gelakkan Lin sbb da dpt suprise...
aku pun selambe je pg kat dia ckp, 
"k0 pn mangsa gk sbnrnya"

yang tertipu terus tertipu tapi yang nk menipu turut ditipu oleh kaki tipu 
*toungue twister versi melayu yang x berapa nk twist sgt*

siap makan photosho0t la plak...
tempat : stadium negeri terengganu...(bukan kt tmpt yg runtuh tu taw) 

ntah tunjuk mende la tu...aku dpn korang ni ha tgh amk gmbr...


dalam pasu pn jadi nk ber"posing"
jgn rebus kami!!! 

tgh seronok photoshoot tbe muncul ular nk join da club...lari selamatkan diri!!!!


da lari dari ular sambung bergambar lagi....

charlie's angel


p/s : ble da bulan november nnt remind kt aku supaya berhati-hati taw...sebab d0rg nk wat kt aku kaw2 nnt...alasannya birthday aku plg last & aku plg byk menipu hr ni...
*evil laugh*

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com