G.E.N.G

nuffnang

Friday, April 29, 2011

totally fake k-pop artist

entri aku kali ni bukanlah niat nk kutuk2 artis k-pop sekalian...
kenal pn x dorg2 tu...
sbb aku ni bukanlah die hard fan atris2 k-pop ni...

meronda-ronda blog gosip ni tbe2 aku jumpa satu entri yg boleh wat aku muntah hijau...
seyes geli geleman pn ada...
ni lah masalah kalau da overdose terpengaruh ngn artis k-pop...

*before korg terus scroll ke bawah untuk berkenalan dengan artis2 k-pop celup tepung buatan malaysia ni, make sure baldi or pape yg mampu menakung muntah hijau korang ada kat tepi...seyes korg akan geli tgk ni nnt...klu xde perasaan tu maybe korg pn da terpengaruh ngn k-pop celup ni*

< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >








*kalau la korg tu mmg ada darah keturunan dari korea blh gk dimaafkan klu tbe2 nk menggedik jadi cmni...tp dorg ni seyes out la!!!!*

so, pe pendapat korang suma ngn artis yg bajet k-pop artis ni???
aku ni pn bknlah minat bebenor ngn k-pop ni tp ble da jadi gni seyes geli & aku pn akan sokong side k-pop...huhuhu

pesanan penaja : kalau da namanya org malaysia, xyah la nk menggedik tiru gaya org len lg2 artis korea tu...sah2 korang x sma...

kulit x sma cerah + pendek = 24:7 & gula-gula...


nk tgk lagi respons org malaysia tentang gula-gula & 24:7?
gula-gula
24:7

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com