G.E.N.G

nuffnang

Saturday, April 9, 2011

sushi oh sushi

tbe2 tekak nk makan sushi pas kna lauk yg sgt x besh untuk lunch tadi...
tempat tinggal aku kn femes ngn ikan patin masak tempoyak...
tapi sadly and badly lauk tu sgt la x sdp tadi!!!!
ngn tekstur ikan yg xtau nape bley jadi keras plus dgn rasa yg x menyengat didarab lagi dgn harga yg x bley bla mahal....

yg kaler kuning tu telur dadar...yg ikan atas dia tu pn not bad la rasa dia... *meleleh air liur da ni*


*demand kn tekak aku ni...patut  jadi pengkritik makanan...xpn hos jalan2 jari makan*

so aku pn google la tentang :
how to make a sushi



wa...seyes meleleh sebaldi air liur aku tgk....
rs mcm nk try je wat...
tp xtau mana nk cari bahan dia...
klu bli pn sepinggan da dkt rm10...
kenyang ke??

*lekat celah gigi je*

mahal kn?
sbb tu aku rs mcm nk wat sndri je...
lg puas ati..
bley makan sampai senak per0t...



tp ada sesetengah org tak0t nk makan sushi sbb pk akan mkn ngn ikan mentah...
hahahaha...
aku da pnh mkn sushi yg atas dia ikan tu...
seyes sedap weyh....
dulu aku pn nh pk g2 gk...
tp ble da mkn baru blh judge cmne rasanya...
klu rasa2 tak0t nk try yg filled ngn ikan tu try la dlu yg guna tuna, telur dadar or sayur...



so, kepada sape2 yg da meleleh air liur ngn sushi cm aku ni...
semoga berjaya menakung air liur yg da meleleh tu...

p/s : misi baru ta0n ni...nk blaja wat sushi sendiri...

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com