G.E.N.G

nuffnang

Saturday, April 23, 2011

jom join contest

ni first time aku join contest kat blog...
blog walking blog sana sini aku pun jmpe satu contest ni...
nampak menarik & mudah utk join...

aku pn bernasib baik gk sbb contest ni tinggal sehari je lagi tarikh tutup penyertaan masa aku jumpa ni...
so, kalau ada sape2 yg berminat nk join, jgn buang masa lagi...
cepat2 join contest ni sbb korang kena anta gambar korang hari ni gk sbb hari ni da last day!!!!
huhuhuhu.... 

*sila anta sblm 23 april ni taw means that hari ni lor...*

nanti jgn lupa vote utk gambar aku kat FB start 25 april - 18 mei 2011 ni taw...
by the way ni ada sket info pasal contest tu :





aku lor tu peserta yg ke-20 tu...hihihi

kalau nk join contest ni, sila klik pada banner di bawah :


http://www.midfashionshop.co.cc/  


korg pn blh shopping2 gk kt blog ni nnt...barang yg dijual menarik & harga berpatutan...

p/s : da jumpa satu lg blog menarik utk shopping...nnt jgn lupa vote for me too!! =)

by : serangkai 1 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com