G.E.N.G

nuffnang

Saturday, April 2, 2011

result spm 2010

hahaha...
ni namanya isu da nk basi...
da seminggu lebey da kot result spm kua...

by the way...
nk congratz kat my little brother,nua, yg amk spm thn lps..
dia dpt 7a4b...
hahaha...kalah aku....

kesengalan adik aku

my sis kata dia antara top students utk boys...
not bad la...
ngn berDOTA memanjang...
trial spm dia pn colourful dlu...
pakej suma ada....
aku dlu pun serupa je...
trial spm aku multicolor...
kua result je mmg suprise la...
brape result aku??
jeng...jeng..jeng...

lagi satu nk congratz gk kt ex-MRSM aku atas kejayaan yg sukses bg spm 2010...
dpt ranking ke-9 dr 38 MRSM kt seluruh malaysia ni...
*big claps*  

Pengkala Chepa
Tun Ghafar Baba
Taiping
Langkawi
Kuala Kubu Bharu
Kubang Pasu
Kuala Berang
Alor Gajah
Kuala Terengganu
Serting
Pengkalan Hulu
Tawau
Kuching
Kepala Batas
Muadzam Shah
Merbok
Kota Putra
Pasir Salak
Pontian
Kuala Lipis
Terendak
Kota kinabalu
PDRM Kulim
Kuantan
Lenggong
Batu Pahat
Besut
Gemencheh
Jeli
Beseri
Bentong
Balik Pulau
Pendang
Mersing
Muar
Kuala krai
Bentong
Transkrian 

zaman aku kt sna dlu mmg payah la nk capai ranking cmtu...
why? why? why?
zaman aku dlu, batch aku je smpai 497 org = 20 kelas...
punya la ramai...
smpai skrg pn ada lg yg aku x knl...
yg confirm aku igt dak2 dorm aku, classmate f4/f5, my homeroom members ngn dak2 (pembimbing rakan sebaya)PRS yg happening, (lembaga disiplin pelajar)LDP yg ske wat spot-check tiap2 jumaat & majlis perwakilan pelajar)MPP yg sll meeting dgn kami geng2 PRS ni...


*cm ramai je bunyi padahal mostly suma tu classmate ngn dak2 dorm aku*

ble da ramai tu, maknanya setiap sorg tu klu sukses 20A skali pun dia akan beri peratus kecemerlangan yg sedikit je...
mcm tu la jugak klu satu batch tu ada sket je students...bnda sebaliknya la akan berlaku...

*korang paham x sebenarnya pe yg aku nk smpaikan ni?*

lps batch aku mas0k form 5, MRSM aku tu da mla amk intake utk bdk form 1 gk...
so, maknanya, setiap batch akan dtg xla berduyun-duyun mcm batch aku ni...
kdg2 dak kelas sebelah menyebelah pun aku x knl....
lg sadis ble member tu knl aku tp aku ngn mke blur terpaksa ngaku 
"sori...da lama sgt...x igt sgt da"
hahahaha...mcm da lma sgt je tggl sekolah...


gud luck 4 everyone!!!

by: serangkai 1 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com