G.E.N.G

nuffnang

Thursday, June 9, 2011

hari yang paling sedih...

susah kn hidup ni?kadang2 benda yang kita nak tu susah ngat nk dpt even kita da usaha mcm2...
cuma yang aku pelik, knpa ye benda yang satu je org len nk rebut?benda yang bnyk knpa x rabut kn?


kdang2 aku terpikir yang aku nk dok je kat ramah ni n teman parents aku cz aku rase dok kat rumah la yg bagi ketengan kat aku...aku bukan nk mengeluh ngn hidup ni..tp aku da mati akal n x tau nk kat ape lagi...


aku rase aku nk g holiday la..bg tenang fikiran aku sblm sem baru bermula...tempat yg boleh jeriit kuat2...tmpat yg boleh wat aku lupakan masalah aku....


tp aku ingt lagi pe yang mama aku cakap...u have to be strong like me...that the words....


mybe aku anak bongsu n aku x biasa ngn suma ni...tp x bermaksud aku nk mengalah...
sori beb kalo aku emo dalam post kali ni...ade masa naik n ade masa turun..tu lah hidup...
btw..have a nice days....kurangkan emosi n ceriakan diri...salammm


by seranngkai 2

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com