G.E.N.G

nuffnang

Monday, June 13, 2011

perkhemahan unit beruniform

masa ni bukan aku yg kna camping...
tp aku kena jaga budak2 sekolah camping...
dpt plak budak2 pengakap & satu2nya team yg suma ahlinya lelaki...

sangat obvious aku yg plg pendek

mmg kna byk bersabor la jaga diaorg ni...
da la cikgu penasihat diaorg ramai yg busy ngn keje luar...
so, aku yg baru level guru pelatih ni ler yg kena jaga diaorg ni...
nasib baik berlima...
kalau sorg je yg kena mmg boleh darah tinggi kot...hahahaha

aksi dari chef...hehehehe

memandangkan cikgu diaorg ni busy, mostly aku & zara kena dok kat dapur je la memasak...
x best btol...huhuhu...
tp slumber je ngelat pegi join xtvt budak2 ni...
byk2 part masa camping ni aku plg suka masa game burung hantu ngn pertandingan memasak

masa xtvt burung hantu
game burung hantu ni maen waktu malam...
kt area tapak perhimpunan dorg je..

ttp mata diaorg & pimpin berjalan dlm barisan...
kalau putus nnt kna kidnap...
masa nak start game bukan maen degil ye korg suma...
mmg susah ler nk dpt kerjasama dari dorg ni...
lg2 team pengakap aku...
ble ada member kena kidnap baru gelabah...

masa xtvt burung hantu

kena mrh sbb x jga member mula la teresak-esak nanges...
laki pun gugur air mata...
huhuhuhu...

*ni xtau la nanges sbb member hilang ke awek hilang ni...hehehehe*

da terkena ngn game tu barulah esoknya tu senang nk dpt kerjasama dari budak2 ni...
esoknya tu ada pertandingan memasak..
tema adalah tepung...
budak2 kata cikgu diaorg da plan nk wat karipap sardin ngn jemput2...
team laen suma da penah try masak menu masing2...
tp bdk2 pengakap ni baru ni nk memasak...




bila x penah2 hayat masuk dapur tolong mak memasak, memang haru biru la...
suma nk menguli...suma nk mengadun jemput2...
bdk2 ni suruh aku & cikgu2 laen rasa hidangan dorg...
sape2 yg rasa tu doa byk2...
diaorg ni memasak macam maen pondok2 je...

jom layan video bawah ni tgk cara org x penah masuk dapur bila memasak : )



by :serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com