G.E.N.G

nuffnang

Friday, June 10, 2011

Cuba Hepikan hati yang sedih...

3.15 a.m


sunyi betol malam ini...mybe malam jumaat kot..
xda bunyi cengkerik,atau bunyi lain...
jap je masa da ber lalu..baru tadi aku tgk jam pkl 1.30 n skali lagi aku pandang da pkl 3...
ni la fav aku...bila tension,sedih or ade prob,kat sini la tempat aku melepaskn suma tu...


Seronok btol kn kalo hidup ni xda prob langsung..hurmm...tp kita ni kn manusia biasa,,,,prob tu perkaa biasa dalam hidup kita...tp aku ni x mampu nk hadapi suma tu..mybe sbb aku anak bongsu...sejak dari kecik parents aku sentiasa penuhi suma yg aku nk...so bila da besar ni, aku jadi lemah bila hadapi prob2 gini...


anyway,aku harap aku jadi seorang yang lebih strong n kuat tuk hadapi suma ni....
walaupun sedih aku try gak hepikan diri aku..nyanyi puas2...n makan sampai x ingt dunia...
.bia la org kata aku buang tebiat ke...janji aku leh hepikan diri aku....


hahha...benda ntah aku ngarut ni...xpe la...:p


serangkai 2

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com