G.E.N.G

nuffnang

Friday, June 24, 2011

new life begins

yeah!!!
semester baru da pun bermula
da semester 4 aku rupa2nya...
da separuh jalan da degree aku
by the way, aku harap sgt nk langkau je masuk sem 5 sebab kena blaja calculus sem ni +_____+
tp apakan daya suka2 ati aku je nk langkau 
*ni bukan PTS la...dr darjah 3 lompar darjah 5*

aku nk ke xnk pun aku tetap kena hadapi semester ni
x masuk sem ni cmne nk abes smpai sem 8 kn???
*ayat nk sedapkan ati sendiri*

alhamdulillah result sem 3 pn ada la peningkatan berbanding yg dulu...
meningkat la gak seciput pas result jatuh bergolek masa sem 2 dulu...
semester 1 je gempak result
*result cm yoyo ni ble la baru blh rs nk dpt first class degree ni...aja aja fighting babe!!!*

semester ni gk la aku & rakan2 satu batch aku kena kick dari asrama
kna kick bukan sebab kami nakal tau
kteorg kena dok rumah sewa utk bagi laluan kat junior2 yg baru masuk
*kakak abang kena mengalah utk adik2 +___+*

masa dok asrama dulu asyik dok complain je macam2
air xde la...letrik sll wat hal la...wifi cm harem la...
byk lagi la aku sll bising pasal hostel ni
ble da dok lua ni br nk hargai nikmat dok hostel

rmh sewa kat sini mahal2
da mcm kat KL pn ada
zaman dok hostel dulu elaun kena potong rm80 je sebulan utk asrama
bil letrik & air ditanggung beres
wifi pun dpt even kdg2 tu cm harem gk
line broadband pun sgt la superb

tp bila kena dok lua ni elaun kena spare 100++ utk sewa rmh, bil letrik & air, makan
nk g kelas pun x bley da nk lmbt2 da
nnt gate ttp da x dapat masuk g class
nk g class pun trouble sebab aku xde transport sendiri
ada basikal dulu pn kena songlap
nasib bek gk housemate ada kete
bley gk tumpang2 g class
kalau dok asrama nk berlari g class pun blh...
lagi2 kalau tbe2 bgn lmbt hari tu..

*pe sje la yg aku bebel ni*

so, pesanan kepada yg masih berpeluang menginap kat hostel tu,

"hargailah hostel anda even kadang2 tu service x bpe nk bagus..."

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com