G.E.N.G

nuffnang

Monday, June 13, 2011

picnic at hutan lipur sekayu

hutan lipur sekayu ni letaknya kat kuala berang, terengganu...
personally aku xsuka public service kat sini...

team BBQ

*sila jgn marah sya ye warga2 terengganu sekalian*

bab toilet mmg fail abes la...
kalau bukan sbb panggilan alam yg memanggil-manggil tu mintak maap ler aku nk jejak kaki kat toilet dia...
totally horrible...
dari luar nmpk ok tp bila masuk dlm...
geleng kepala 360 darjah...

aku xtaw la cmne dak2 IPG aku yg kena camping kat sini mandi manda & menyahut panggilan alam...
hopefully kalau aku kena gak la camping kat sini x perlu la aku jejak kaki kat toilet cmni...

menurut kata2 classmate aku a.k.a org cni...
nk dtg sini plg kena elak dtg hari jumaat lagi2 kalau bwk family sbb masa tu maksiat berleluasa...

*naseb baek kteorg dtg hari sabtu* 

astagfirullah...
xkn jabatan agama xtaw pasal ni...
pelik lagi ajaib ler...

air terjun kat sini agak bahaya la...
sebab??
airnya dalam & siap ada warning ada kepala air kat sini...
so, take care bila dtg sini...
peringatan untuk diri sendiri jugak...

air kat sini sangat deras

ni antara port yg bahaya kat sini

overall aku boleh bagi 2 1/2  bintang utk tempat ni...
aku lagi suka picnic kat SUNGAI PANDAN...


No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com