G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, June 15, 2011

coklat oh coklat

betapa aku sangat sukakan kamu wahai coklat
rasa yg sungguh enak, lemak berkrim
ditambah dengan kerangupan kacang almond
kau sungguh marvelous!!!!
hahahahaha

teringat masa pegi cameron...mkn strawberi celup coklat...lazatnya +___+

*seriusly aku sangat lapa masa type entri ni...*

aku ni da la lapa
lapa pn lapa kat coklat
telan la nasi 10 pinggan pun tapi kalau tekak nk coklat ttp xkn kenyang

*ni namanya sindrom lapa kes mengidam makanan*

aku pun google la gambar coklat utk sedapkan ati yang meronta-ronta nk coklat
mau bertakung air liur tgk gmbr2 ni

*kalau 7e dpn rumah skrg jugak aku pegi beli*

skrg ni kan femes ngn coklat homemade
teringin gk nk blaja wat lps da rasa coklat homemade
ketagih jap aku ngn coklat pas pekena coklat homemade
pastu x memasal plak "spotlight menyala" (jerawat lorrr)


org ckp coklat x menyebabkan jerawat
tp aku selamba je jerawat tu naek kalau overdose coklat
jerawat ada ubat tp kalau aku da kepingin nk sesuatu aku mesti dptkan

nk pegi kelas wat coklat mmg x pegi la kot
yuran class mahal bonar
aku bukan nk coklat comel2 pun
janji dpt coklat yg sedap
nnt makan masuk perut hadam rupa sama je



dunia da berubah zaman da maju
aku pun bukak youtube
type

*how to make homemade chocolate*

x perlu coklat comel2 untuk aku
yg penting rasa yg sedap
layan~~~


by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com