G.E.N.G

nuffnang

Monday, June 13, 2011

penyakit malas kuasa dua

seyes x tipu...
aku mmg malas gle nk update blog masa ni...
sejak seminggu aku dok dlm hutan belum tu bkk laptop pn jadi x taw nk wat pe...

pgg hp nk bls msg lagi ler aku mls...
ngadap cermin nk bersiap???lg fail la...
da terbese bersiap x tgk cermin rasa x keruan pn ada ble tgk mke sendiri kat cermin...

why???

sbb mke aku burn tahap ketiga kot...
mcm ada siang dan mlm je kat warna kulit mke aku...
blm campur lagi tgn ngn kaki aku pn da berbelang-belang sbb burn...

smpai rmh je sedara mara tgr,

" gelap mke ko balik camping ni "

hahahaha...no comment la...
*igt dato' CT je ke bley gna statement no comment tu??*

aku x taw nk wt cmne bg kulit aku neutral balek...
nk try produk sna sni mmg bkn jns aku la...
x pnh kulit aku burn smpai cmni...

*ntah blh neutral balik ke x agak2nya ni ea???*

dengan ini aku mengisytiharkan perintah berkurung untuk aku....
*tahan ke aku ni dok terperap dlm rmh???*

perintah berkurung meliputi :

1) elakkan diri dari kua tgh pns terik even utk pg agkat or sidai baju...hahahahaha....

2) window shopping pn mesti melalui tempat yg redup...tp payung x mo bawak ok?

3) xde lawatan ke pantai sehingga diberitahu...tgk pantai dari jauh je...msti bwh pokok yg rendang...xpn dok dlm kete je...

4) xde istilah nk berkelah or mandi manda kat water park sehingga diberitahu...

5) pape je la xtvt yg akan mendedahkan kulit aku kt tgh pns akan dibekukan sementara waktu...

hahahaha....
amacam???

*blh kekurangan vitamin D  x agk2nya ngn plan cmni???*

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com