G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, June 11, 2013

jin pun ada akaun tweeter

zaman da berubah, dunia da maju...
skrg ada plak katanya jin yg ada akaun tweeter...


*klik pada gambar utk tumbesaran yg sihat*

bunyi macam aneh2 je kan...
mula2 aku baca keratan akhbar ni, dlm kpla otak aku pikir ni berita suka suki je kot..
tgk header surat khabar tu pun da tau...
harian metro...
berita kalau x gempak mmg x sah...

actually, gambar ni aku jumpa kat FB...
aku pun scroll la comment2 yg ada...

sumber : woot media

byk merapu2..
and then ada yg tanya pe dia akaun tweeter 'jin' ni...
ada yg bg link...
aku igtkan main2 link tu...
skalinya betul empunya 'jin' tu...

nak follow tweeter 'jin' ni mmg x la kan...
mau sesat akidah ke hape nnt...
da ler gambar profile creepy semacam je...
aku pun bantai g tgk sorg2 tgh2 mlm...
seram jap...

seram2 pun aku usha la jugak sekali imbas tweeter 'jin' ni...
tweet dia mostly dlm bhsa arab...
kalau guna google chrome korang boleh try translate page tweeter tu...
tp paham2 je la klu da namanya google translate ni...
berterabur ayat...

aku usha sebab nak cari kebenaran cerita dlm akhbar tu...
nak tgk pe je gambar yg da di'tweet' tu...
scroll lagi page tweeter tu, aku jumpa satu tweet pasal keratan akhbar ni...
apekah????


gilaan suma ni kalau dilayan...
kalau korang nak follow tweeter 'jin' ni, blh la klik sini... 
segala yg terjadi suma atas tanggungjawab sndri kalau nk follow tweeter dia...
ckup la skali lalu je aku usha...
xde adegan nk follow2 sebab aku pun jrg ber'tweet'er ni...
lagi satu sebab aku xnk dia tweet blog aku plak nnt...
watnyer terpesong dok percaya cerita2 dia nnt, kan kes naya tu...
nauzubillah...mntk dijauhkan la...

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com