G.E.N.G

nuffnang

Thursday, June 13, 2013

apabila saya adalah lelaki anda

suka feeling2 lagu jiwang??
hahaha...
aku pun suka la jugak...
tapi aku lg suka feeling lagu jiwang versi mat salleh...
aerosmith ke...rihanna ke...mariah carey ke...linkin park ke...avril lavinge ke...backstreet boys pun best jgk...hahaha...
kalau aku tgh sedih ke, frust pape ke, tension ke, mmg feveret aku lyn lagu2 cmni...
hahaha...
for sure la aku tau yg ngaji & beribadat tu lg bgs utk melegakan perasaan2 cmtu...
nyanyi2 ni pn sje wat melayan perasaan sambil membetulkan diction english aku jugak...
lg syok nyanyi dlm kete masa drive sorang2...
kasi lepas suma feel negative tu...

lately, aku sgt suka lagu bruno mars ni..
tajuk dia when I was your man...

lagu ni menceritakan tentang seorang lelaki yg terlalu menyesal sebab mengabaikan kekasih hati dia...
cheeewaaahhh...hahaha...
sedih oooiii lagu ni...
lelaki ni dok terkenang kisah percintaan dia & menyesal sebab dia terlalu ego & pentingkan diri sendiri...
lagi dia sedih sebab perempuan tu da bersama dgn org lain & dia cuma mampu berharap lelaki tu akan dapat bahagiakan ex-gf dia tu...

lagu feeling abes da tp syg video clip dia bruno mars cuma men piano dari awal sampai abes...
kalau ada story line, kompem lg sedih kot tgk...
kot2 blh gugur setitik dua air mata aku ke...
hahaha...



aku layan jgk pe lagu2 melayu...
kalau lagu melayu, aku suka layan lagu faizal tahir dgn hafiz sebab vokal power...
xde la nk nyanyi suara tu leleh2 je...
tp sejak tgk cte Adam & Hawa dlu, aku suka jgk layan lagu2 shahir sebab lagu dia byk jadi soundtrack cte tu...
plg aku suka lagu pendam & dia yg kau pilih...
sebabnya ble part sedih2 dlm cte adam dan hawa tu je sll men lagu ni...
mau x sedih aku tgk cte tu...
hahahaha...

nah layan seround lagu pendam...


No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com