G.E.N.G

nuffnang

Monday, June 10, 2013

oh emak kawenkan aku!!

tajuk nak gempak je...
padahal bukan aku pun yg kawen...hahaha
musim cuti2 cmni mmg byk jemputan kahwin dari member2...
mintak ampun pintak maap sgt2 xdpt nk penuhi undangan...
klu xde aral mmg aku sampai je kat kenduri2 tu...
tp nnt aku kawen jgn ler korang xdtg plak...hehehe....tkt oii...

cuti baru2 ni pun ada wedding dlm family...
sepupu yg kawen...
sorang lg gugurl cucu Tok Timah da jadi isteri org...
hehehe...
tahniah utk pasangan pengantin, Kak Izah ng Abg Azwan...
semoga berbahagia hingga ke syurga...

perkara wajib sebelum bertolak...posing dlu!!
ada sorg yg menyorok dlm ni...

pelamin utk bersanding

pelamin utk akad nikah

saranghae katanya...

si kecik yg aku tggu2...hahaha...ainul madhihah...last aku jmpe dlu baru nak menapak berjalan...skrg da blh berlari...
skrg da pandai berposing bila amik gambar..untung ayah dia dpt anak sndri jd model...hehehe...ayah si kecik ni photographer..klu nak kawen tu, blh la booking ayah dhiha utk amk gmbr...blh refer page ni utk wt tempahan ----> Legasifoto.com
*blh dpt komisen x nnt sbb promote service abg azrin kt sini?hehehe...*

pak andak sendiri yg menikahkan anakandanya...

elok suma da turun g makan lps akad nikah, kteorg amik turn berposing..
pasangan pengantin yg dirai...
hantaran kedua2 belah pihak

peace yaw!!

sepatutnya aku pun dpt baju kaler ni tp x ckup stok...huhuhu...dpt yg sama corak tp kaler len

geng baju sepesen

bajet gwiyomi konon2nyer...satu mula dari kanan..aku buat pose gwiyomi no 2...
tp da mcm terencat je aku pny pose...hahaha
ada performace caklempong...ni anak didik pengantin perempuan..

my cousin dgn dhiha...uncle poji dgn dhiha share bday yg sama...
pengantin berarak...


my little bro tunjuk bakat nyanyi...tp da mcm nak telan mic tu je...hehehe 

sape kaco, aku kasi tembak...hahaha

cuti da nak abes...
satu semester lagi nak abes degree...
adios!!

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com