G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

hari ni da 1 December~~~

pejam celik pejam celik skrg da masuk bulan 12 da pn....
jap je rasa masa da berlalu...
mcm2 yg da jadi dlm hidup...
ada suka duka gelak tawa tangis...

by the way ble aku tgk checklist azam aku utk 2010 ni sakit pala dibuatnya...
ada azam yg da tertunggak dari 2008 lg...
nk tau pe dia?? mana bley bgtau...malu la da 2 thn pn x tercapai lg...
nnt da tercapai  aku bgtau....hehehe....

azam 2010 setakat ni alhamdulillah gk ada yg da tercapai...lega sket ati aku...
2011 ni aku kna upgrade lg diri aku coz now aku da masuk 20thn...da xde agka 1 lg da kt umo aku...da nk blh g masuk ngundi da x lama lg(seyes aku da semakin tua.....)
xblh nk lembik2 lg(lembik sgt ke aku ni???hahaha...)

b4 2011 menjelang tiba ni aku kna siapkn checklist matlamat aku utk this year...
azam 2008 aku yg da tertunggak tu kna tunaikan gk thn 2011 ni x kira pe pn yg akan jd nnt....(hahaha....seyes aku desprate gler)


p/s: bln 12 da masuk...result exam pn tggu ms je ni...seram2....


by: serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com