G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, December 21, 2010

mimpi aku

bila sebut je pasal mimpi ni, aku mmg xleh lupa mimpi yg still jadi misteri sampi skrg..aku pun pelik knpa mimpi tu aku sama je tiap kali ade siri pasal mimpi tu...
mmg gile la mimpi tu..aku kne kejar ngn manusia mane ntah sampi msuk dlm hutan..mmg jauh giler la..yg aku peliknya,mimpi tu sama n x berubah pun...tmpt yg aku lari tu mmg sama je..
takut pun ade,..bila aku bangun je pagi,mmg penat giler la...


ade gak aku mimpi masa kecik2 dlu,n benda n situasi yg aku mimpi tu jadi btol2 bila aku da bsr...pe yg aku ckp ngn aku wat tu sama je...pas da jadi g2,baru aku perasan bnda yg aku da wat tu sama je cm mimpi aku dlu..misteri2


tp ada gak yg lawak..aku mimpi ultramen dtg dpn rumah aku...mcm mimpi je....tp mmg mimpi pun..aku leh je lepak kat tgga tgk ultramen lawan...kah3


bila ingt balik suma mimpi aku,mmg lawak n seram gak...


by serangkai 2

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com