G.E.N.G

nuffnang

Wednesday, December 22, 2010

hello kitty

hari ni jalan2 kua g bandar...mntk kebenaran nk kua ckap nk teman adik pg library..dak kecik tu nk masuk pertandingan...so, dia kna cari buku cte klu nk join...green light!

kebetulan mlm td aku g wat sengal men security setting kt hp tgh2 mlm...effect dia simcard aku kna block..hahaha...padan mke aku....aku try and error smpai kna block...so alang2 simcard aku trouble ni aku pn angkut je la adik aku kua skali....

tp entri kali ni kan pasal hello kitty...so xde kaitan or ape2 relationship pn ngn simcard aku yg trouble dan adik aku yg nk masuk competition tu...

ble aku lalu kt area terminal bas a.k.a the store aku sll je nmpk satu kete ni...unik sgt...sblm ni bese tgk je...x pnh plak nk amk gmbr...alang2 hr ni kua adik aku bwk camera shoot je la gmbr kete ni...cover2 gk tkt2 owner dia marah shoot gmbr kete dia...hahaha...seyes comey even aku ni bkn la die hard fan hello kitty pon..sbb pe?kete ni full design ngn hello kitty...dari cat kete smpai ke perhiasan dlman kete...so pinky and girly...siap ad rambu2 pink lg dlm kete tu...

- byk hiasan hello kitty dlm kete ni...selagi blh hias suma part ada hello kitty...klu kna kebas kete ni senang kot polis nk cari...one in a million -

tuan kete tu sbnrnya owner satu kdai kt area c2...nama kdai dia bubbles...bkn jual barang mandian yg berbuih2 tu...kdai ni jual cenderahati & barang perhiasan...kalau aku masuk kdai ni nk bli hadiah sure rambang mata...sume cute2..kdg2 timbul rasa x jd nk bg brg tu utk wat hadiah sbb cute sgt...ble timbul perasaan cm2 kdg2 aku akan beli bnda tu double..satu wat hadiah satu utk aku...xpn aku cari brg len yg cute2 gk utk aku...

-korang nk ke jamban cmni? (gmbr ni google je) -

- bnda cmni pn ad gak ek? (google je klu korang nk gk) -

owner kete ni pn ad satu lptp yg cute cm kete dia gk...lptp dia pn dia hias mcm kete dia...penuh sticker2 yg timbul2 gmbr dia...plus sticker tu pn sma cute gk...keyboard lptp dia pn ad hiasan gk tau...meriah lptp dia ni...syg gmbr lptp dia ni pyh la nk shoot...sll ble dia ad kt counter aku dpt la tgk lptp dia yg penuh ngn hiasan tu...

- ni bkn gmbr lptp yg aku cte tu...lptp tu lg meriah hiasan dia...ni pn google je...x berani aku nk mntk amk gmbr lptp dia-

tp ad satu problem wat aku musykil ngn owner kete hello kitty tu...dia chinese...aku konpius tgk owner tu...aku xsure dia laki ke perempuan...nk kata perempuan blh je sbb dress dia ala2 perempuan tomboy...siap ngn rambut terpacak lagi...nk kata laki mke dia cm kasar je...x de bakat muka perempuan...pekerja dia pggl dia bos..x pggl mr or ms ______....so aku xdpt nk detect la smpai ke hr ni dia tu laki ke perempuan...

- ble da jd die hard fan hello kitty, blk tdo pn nk hias ngn hello kitty gk -

- die hard fan hello kitty -

tu la dia al-kisahnya pemilik kete perodua kenari versi hello kitty which is the only one that can be found in malaysia...so klu ad sape2 yg jmpe kete versi cmni gk jgn lpe snap & share ngn aku...

by: serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com