G.E.N.G

nuffnang

Tuesday, February 8, 2011

aku benci bila....

aku benci bila.....
ada org yg xde pasal nk cari pasal ngn aku...aku xkn susahkan hdp korang klu korang x susahkn hdp aku...

aku benci bila.....
org kaco time aku nk mkn...pnt2 aku setel suma bnda b4 mkn ada org nk menyibuk...mmg cari pasal la org tu....

aku benci bila.....
org tpn aku tgh tido...kalau penting xpe gk...ini kdg2 slh nombor la, nk itu la, nk ini la, membebel la...

aku benci bila.....
org x serius masa aku serius...da la aku ni jenis yg jrg nk serius...

aku benci bila.....
org yg ske menyibuk...aku x masuk cmpr hal org so jgn nk sibuk cmpr hal aku...

aku benci bila.....
org kutuk bnda yg aku ske...da mmg aku ske xpyh nk sibuk kutuk la...xske senyap sorg2

aku benci bila.....
org yg ske mrh aku x tentu pasal....pk marah ko sorang je...marah aku ada ko tgk?

aku benci bila.....
org tampar aku....smpai ble2 pn aku xkn maafkn org yg pukul aku especially bhgn kepala & pipi aku yg x berapa nk tembam ni...

aku benci bila.....
x tau pe da nk tulis...

by: serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com