G.E.N.G

nuffnang

Thursday, February 24, 2011

makanan mahal tp lekat celah gigi je

pe lg la aku membebel ni....

da la belah siang mkn nasi lemak 3 suap....
ptg tu plak kua teman member anta lappy coz lappy dia tbe2 skrin rosak masa tgh wat keje...
kalau jd kt aku 3 hr 3 mlm nangis pn x ckup...hehehehe....

ble da setel tu g lh kt food court mydin mall utk cr mkn mlm...
tbe selera aku kata mau makan yong tau fu...
amk x byk pn sbb sje2 nk rasa...
sje2 nk rasa pn semangkuk gk aku angkat...
*semangkuk utk sorg je la*

ble nk byr je...
tada!!!!
rm 9.00 ye dik...
pergh...
mahal glo...
bek aku mkn kt hotel cmni.... 
da la pilihan yg ada pn sket je...
x berjenis lgsg la yong tau fu aku....
dengan rela hati la aku huluq duit byr....

nk mengubat hati lara ni....
aku pn bli la nasi ayam bg puas ati sndri...

menu mkn mlm aku :



yong tau fu rm9 aku...  

hari yg memenatkan~~~~

by : serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com