G.E.N.G

nuffnang

Friday, February 4, 2011

besi baru a.k.a spec baru

kat sini kedai cermin mata mostly org cina punya...
so kalau wat time diaorg nk sambut thn baru cina ni kna pndai timing la...
klu x t spec bley amk pas depa beraya...
demand la sket masa nk wat spec hari tu...
aku ckap esok mesti siap sbb aku nk balik terengganu tersayang...huhuhuhu....
seperti yg dijanjikan spec aku siap gk...


da la wat spec baru xde dlm list budget elaun aku...
terbang melayang 230 aku...
mujur gk sebelum ni ada dpt voucher kdai ni bernilai rm50...
kalau x melayang 280....
besi cmni je pn smpai 200++....
x paham aku...
npe yg kt uptown tu rm10 pn bley dpt besi cmni....huhuhu...
asal aku x bli yg kat uptown tu?
sebab aku suka pakai besi yg 200++ ni dari yg 10++...
hahahaha.....
jgn la ko patah lg cm yg sebelum ni...
melebur lagi la duit aku nk bli besi ni....

by: serangkai 1

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com