G.E.N.G

nuffnang

Saturday, February 19, 2011

tempat apa agaknya ni kn?

ni klu x slh aku kt Jepun...
tp aku xtau pe nama tmpt ni...
korg rasa ni tmpt apa agknya ek?


A) loji pembuangan
B) loji kumbahan
C) tmpt ala2 terowong SMART kt KL tu..
D) kapal angkasa cam Dr. Sheikh Muzaffar naik tu..
E) xtau nk kate pe












aku sndri xtau nk kata ni tmpt cmne...
tp dr pe yg aku bc ni tmpt tebatan air...
tujuannya nk sekat air dr berlaku banjir mcm terowong SMART tu...
kalau xtau terowong SMART tu pe sila GOOGLE  sndri ye...
dr artikel yg aku baca tu gk kata tmpt ni bley dijadikan tmpt perlindungan ble berlaku bencana kat luar...
xtau la sejauh mana kebenaran perkara ni...


aku nk jawab soklan kt atas tu...
jawapan aku :


F) studio mcm kt hollywood...byk genre cte bley wat kt tmpt ni..cte seram..cte sci-fi...cte komedi pn bley...nk wat amazing race pn bley kot sbb luas...sape x jmpe jln kua dia kalah...huhuhuhuhu...=)

by : serangkai 1 

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved by garisanhorizon.blogspot.com